
Π. Παναγιώτα
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει τα μπισκότα σας δεν ξέρει τι θα πει γλυκιά απόλαυση... και η σοκολατόπιτα είναι το κάτι άλλο!!!

Giorgos Sarakostidis
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ!!!

Sotiria Serres
ΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ....ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ.....ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΓΕΥΣΗ...ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ....

Μαρία Θεμέλη
Δεν έχω βρει κάτι καλύτερο. Τα λάτρεψα απο την πρώτη δοκιμή πριν απο μερικα χρονια. Απο τότε δε τα αλλάζω με τίποτα, ιδιαιτερα τα γεμιστα ειναι αδυναμια μεγαλη, τρωω μεχρι κ ενα ολοκληρο κουτι με τα γεμιστα.

Marianna K.
Τα μπισκότα σας είναι κάτι παραπάνω από τέλεια, δεν τα χορταίνω!!! Ακόμα και τα νηστίσιμα είναι καταπληκτικά!

Βασίλης Αρβανιτίδης
Η Τέλεια απόλαυση για μικρούς και μεγάλους. Μπράβο ΒΙΟΛΑΝΤΑ.

Mary Andreadaki
Τα καλύτερα με μεγάαααλη διαφορά!

Γιούλα Κανούτα
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να επιλέξω ως αγαπημένο!!!επειδή μένω Τρίκαλα έχω τη χαρά να τα έχω δοκιμάσι όλα αλλά είναι αδύνατο να ξεχωρίσω κάποιο αφού όλα είναι φανταστικά!!!!!!!να είσαι καλά Βιολάντα Α.Ε. Βιομηχανία Μπισκότων που μας γλυκαίνεις τη ζωή!!!!!!!

Areti Ntaifa
ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ.....KEEP WALKING...

Kaymand Mok
My little sister and wife love this one best.!!

Maria Keramari
Καλή χρόνια Βιολάντα με τα ακαταμάχητα μπισκότα!Τα λατρεύω απλά!!!!

Βασιλική Σπανού
τα αγαπωωωωωωωωωωω. ... δεν υπάρχουν τα προϊόντα σας θεϊκά όλα... για πια να πω... για τα cocies, για τα πτιι φουρ, για τα γαρνιστά με σοκολάτα.... δεν έχω λόγια. ...και για να πω την αλήθεια κατά τύχη τα δοκίμασα. ...

Δημήτρης Βούκατας
Τα μπισκότα σας είναι απίστευτα συγχαρητήρια! !

Έλενα Λογοθέτη
Τα δοκίμασα από μια φίλη και έχω πάθει εξάρτηση, ειδικά με τα νέα soft cookies, απίστευτη ποιότητα και γεύση, συνεχίστε έτσι!!!

Ελπίδα Πανταζάκου
Είναι εξαιρετικά με υπέροχη γεύση, με τις καλύτερες πρώτες ύλες και Ελληνικά

Popi Stavropoulou
Oσο εξαιρετικα τα μπισκοτα σας τοσο και πιο εξαιρετικο το πρατηριο σας στην Καρδιτσα.Στην λιμνη Πλαστηρα πηγαιναμε και 1 ωρα κατσαμε να διαλεξουμε απο την τεραστια ποικιλια που ειχατε!!! πεντακαθαροι χωροι ευγενια του προσωπικου σας...μπραβο σας σε ολα!!!!.

Χρυσούλα Λάμπρου
Εγώ εύχομαι ολόψυχα να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται γιατί έχει ήθος ποιότητα και πάνω από όλα σε τέτοιους καιρούς όχι μόνο δεν εγκαταλείπει τον τόπο μας αλλά μεγαλώνει προσφέροντας πολλά οφέλη και στη χώρα μας αλλά και στον τόπο μας, πάντα επιτυχίες εύχομαι και πάντα με την διαχρονική εξαιρετική σας ποιότητα.

Athanasia Lavda
Είναι απολαυστικότατα!!!!!Η μία γευση καλύτερη από την άλλην!!!Το αξίζετε και μπράβο σας!!!Καλή επιτυχία σε όλους!!!

ΕΛΣΑ ΠΑΥΛΟΥ
οτι κι αν εχουμε φαει ειναι καταπληκτικα μπραβο για την ποιοτητα που μας προσφερετε.

Fani Megarchioti
Τα μπισκότα και τα κουλουράκια σας δεν παίζονται! Πήραμε σήμερα το πρωί από το Cookies Shop και ενθουσιαστήκαμε και με τις γεύσεις και με τις τιμές!

Maria Lakkia
Τα καλυτερα κουλούρακια και μπισκοτα τα βγάζει η θεσσαλια απο την βιομηχανία βιολαντα οπιως δεν εχει φαει δεν ξερη απο γεύση και ποιότητα...καλη επιτυχια!!!

Αθηνα Κομνηνακη
Τα ωραιοτερα και πιο γευστικα μπισκοτα που εχω παντα στο σπιτι και δεν φτανουν για ολους. Το κυριοτερο Ελληνικη βιομηχανια που πρεπει να υποστηριζουμε.

Pavlina Lytra
Υπέροχα τα μπισκότα σας, εξαιρετική η συμπεριφορά των υπαλλήλων σας και πολύ καλό το κέρασμα!!!!! Χαίρομαι πολύ που μια Τρικαλινή βιομηχανία μπισκότων κλπ στέκεται σε τόσο καλό επίπεδο σας εύχομαι τα καλύτερα.

Fotis Giannopoulos
Ενα μεγάλο μπράβο στις νέες γευστηκές επιτυχίες της Βιολαντα.

Κυριακίδης Δημήτρης
Οι νέες προσθήκες στη σειρά μπισκότων της εταιρίας σας, τα μπισκότα Πτι Μπερ και τα Mini Πτι Μπερ, είναι απλά εκπληκτικά!

Nikh Gova
Από γεύση δεν παίζονται.....
Απολαυστική κρέμα μόκα...

Eirini Savoulidou
ta latreyo einai toso nostima kai piotika einai ta kalitera

Fotini Maxaira
Ακαταμάχητα μπισκότα που δεν μπορείς να αντισταθειςςς....!!!!

Dafni Vorria
Συγχαρητήρια για την ποιότητα των προιόντων σας!!! Είναι μοναδικά, και το καλύτερο... ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!! Στηρίζοντας εσάς στηριζουμε και κάποιες ελληνικές οικογένειες, έτσι πρέπει να συνεχίσετε και εύχομαι να ανοίξουν και άλλες ελληνικές βιομηχανικές μονάδες ώστε να έχουμε κάποια στιγμή δουλειά όλοι μας και κυρίως να δουλεύουμε για ελληνικά συμφέροντα....

Ελένη Βαρνακιώτη Πρίφτη
Απλά είναι τέλεια έχουν μια ελαφριά -βελούδινη ξεχωριστή γεύση η κορη μου τρελαίνεται για την υπεροχή γευση τους μπορεί να φάει ολο το πακέτο.