
Elpida Ntalipi
Τα πιο ωραια μπισκοτα που εχω φαει!και χαιρομαι που ειναι ελληνικα!μπραβο σας!

Natasa Somaripa
τα λόγια είναι περιττά αρκεί η έκφραση του προσώπου μας όταν έχουμε βάλει στο στόμα μας μπισκότα βιολάντα μια εικόνα χίλιες λέξεις λοιπόν

ΕΛΣΑ ΠΑΥΛΟΥ
οτι κι αν εχουμε φαει ειναι καταπληκτικα μπραβο για την ποιοτητα που μας προσφερετε.

Nikh Gova
Από γεύση δεν παίζονται.....
Απολαυστική κρέμα μόκα...

Ελπίδα Πανταζάκου
Είναι εξαιρετικά με υπέροχη γεύση, με τις καλύτερες πρώτες ύλες και Ελληνικά

Maria Keramari
Καλή χρόνια Βιολάντα με τα ακαταμάχητα μπισκότα!Τα λατρεύω απλά!!!!

Baso Kilikidoy
Είναι τέλεια τα μπισκότα σας ξεκινάς και δεν μπορείς να σταματήσεις............

Zoi Bo
One of the best Greek companies that I have cooperate.

Lewis Fader
I just had these for the first time they were incredible. Bought in Jiaozuo City, China.

Mary Andreadaki
Τα καλύτερα με μεγάαααλη διαφορά!

Ντινος Παγωνης
Η αναπτυξη σας σε ολους τους τομεις ειναι για σεμιναριο.

αλεξιου γεωργια
Πραγματικά τ λατρεύω.....τίποτα άλλο δν θ πω τα ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩ

Fani Megarchioti
Τα μπισκότα και τα κουλουράκια σας δεν παίζονται! Πήραμε σήμερα το πρωί από το Cookies Shop και ενθουσιαστήκαμε και με τις γεύσεις και με τις τιμές!

Αντιγόνη Μαργαρίτη
Είναι εξαιρετικά με υπέροχη γεύση, με τις καλύτερες πρώτες ύλες και Ελληνικά, τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Eirini Savoulidou
ta latreyo einai toso nostima kai piotika einai ta kalitera

Athanasia Lavda
Είναι απολαυστικότατα!!!!!Η μία γευση καλύτερη από την άλλην!!!Το αξίζετε και μπράβο σας!!!Καλή επιτυχία σε όλους!!!

Giorgos Sarakostidis
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ!!!

Thanos Giannis
Όλοι ρωτάνε ποια είναι τα 3 καλά όταν αναφέρονται στην πόλη Τρίκαλα. ε! λοιπόν σας λέω 1. το ποτάμι, 2. το ρολόϊ, 3. η γλυκιά βιομηχανία Βιολάντα!!!!!! ας είναι όλο γλύκα η ζωή μας.

Fotis Giannopoulos
Ενα μεγάλο μπράβο στις νέες γευστηκές επιτυχίες της Βιολαντα.

Dafni Vorria
Συγχαρητήρια για την ποιότητα των προιόντων σας!!! Είναι μοναδικά, και το καλύτερο... ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!! Στηρίζοντας εσάς στηριζουμε και κάποιες ελληνικές οικογένειες, έτσι πρέπει να συνεχίσετε και εύχομαι να ανοίξουν και άλλες ελληνικές βιομηχανικές μονάδες ώστε να έχουμε κάποια στιγμή δουλειά όλοι μας και κυρίως να δουλεύουμε για ελληνικά συμφέροντα....

Αθηνα Κομνηνακη
Τα ωραιοτερα και πιο γευστικα μπισκοτα που εχω παντα στο σπιτι και δεν φτανουν για ολους. Το κυριοτερο Ελληνικη βιομηχανια που πρεπει να υποστηριζουμε.

Γιούλα Κανούτα
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να επιλέξω ως αγαπημένο!!!επειδή μένω Τρίκαλα έχω τη χαρά να τα έχω δοκιμάσι όλα αλλά είναι αδύνατο να ξεχωρίσω κάποιο αφού όλα είναι φανταστικά!!!!!!!να είσαι καλά Βιολάντα Α.Ε. Βιομηχανία Μπισκότων που μας γλυκαίνεις τη ζωή!!!!!!!

Αναστάσιος Παπαδόπουλος
Απολαυση....αυτην την στιγμη καφεδακι και Βιολαντα cookies..απλα υπεροχο..

Popi Stavropoulou
Oσο εξαιρετικα τα μπισκοτα σας τοσο και πιο εξαιρετικο το πρατηριο σας στην Καρδιτσα.Στην λιμνη Πλαστηρα πηγαιναμε και 1 ωρα κατσαμε να διαλεξουμε απο την τεραστια ποικιλια που ειχατε!!! πεντακαθαροι χωροι ευγενια του προσωπικου σας...μπραβο σας σε ολα!!!!.

Βασιλική Σπανού
τα αγαπωωωωωωωωωωω. ... δεν υπάρχουν τα προϊόντα σας θεϊκά όλα... για πια να πω... για τα cocies, για τα πτιι φουρ, για τα γαρνιστά με σοκολάτα.... δεν έχω λόγια. ...και για να πω την αλήθεια κατά τύχη τα δοκίμασα. ...

Eleftheria Christou Vamvakaki
Λάτρεψα τη συσκευασία το πόοοσο τραγανά και φρέσκα είναι και φυσικά τη γεύση... δεν υπάρχει! Προσπαθούσα να σκεφτώ ποια είναι η αγαπημένη μου γεύση και δεν τα κατάφερα! Ήταν όλα απίστευτα και μακράν καλύτερα από όοολα τα άλλα... τα "γνωστά".

Pavlina Lytra
Υπέροχα τα μπισκότα σας, εξαιρετική η συμπεριφορά των υπαλλήλων σας και πολύ καλό το κέρασμα!!!!! Χαίρομαι πολύ που μια Τρικαλινή βιομηχανία μπισκότων κλπ στέκεται σε τόσο καλό επίπεδο σας εύχομαι τα καλύτερα.

Fotini Maxaira
Ακαταμάχητα μπισκότα που δεν μπορείς να αντισταθειςςς....!!!!

Sofia Tsamitropoulou
Καλές δουλειές στην ελληνικότατη επιχείρησή σας!!!! Καλή επιτυχία σε όλους! Και φυσικά....καλή απόλαυση στον τυχερό ή την τυχερή που θα "βουτήξει" στην απολαυστική "κόλαση" γεύσεων με τα μπισκότα "Βιολάντα" !

Maria Lakkia
Τα καλυτερα κουλούρακια και μπισκοτα τα βγάζει η θεσσαλια απο την βιομηχανία βιολαντα οπιως δεν εχει φαει δεν ξερη απο γεύση και ποιότητα...καλη επιτυχια!!!